یکی از مسائل مهم در خدمات مجالس  انتخاب باغ عروسی امکانات و شرایط محیطی باغ است. باغ های عروسی باید دارای میز و صندلی های مناسب مراسم ها باشند به طوری که با توجه به تعداد مهمانان ها دچار کمبود میز و صندلی نشود. همچنین این باغ ها باید دارای باند های صوتی قوی و مناسب برای مجالس عروسی باشند. البته استفاده از گروه های موسیقی زنده نیز در برخی باغ ها رواج دارد. از امکانات مهم دیگر باغ ها داشتن نیروی کار متعهد و با اخلاق برای پذیرایی از مهمانان است. داشتن تجهیزات لازم برای انتقال غذا و تمیز کردن میز از موارد دیگر باغ ها می باشد. طراحی باغ های عروسی باید مجلل و جذاب باشد. استفاده از نور های متحرک و شاد یکی از موارد مهم در نور پردازی باغ ها است. فضای سبز مورد استفاده در باغ عروسی باید در اندازه ای متناسب باشد تا امکان رفت و آمد برای مهمانان و کارکنان باغ فراهم باشد.

امکانات و طراحی باغ عروسی

خصوصیات باغ عروسی خوب

همانطور که گفته شد باغ عروسی باید دارای محیطی وسیع و سرسبز باشد تا مهمانان از مراسم لذت ببرند. باغ های عروسی معمولا بین 100 تا 2000 نفر به طور معمول ظرفیت دارند که با توجه وسعت فضای باغ می توان آن را تخمین زد. باغ عروسی باید دارای جایگاه ویژه برای عروس و داماد باشد. همچنین اکثر باغ های عروسی دارای دو سالن مجزا برای خانم ها و آقایان هستند. داشتن یک آشپزخانه کوچک در داخل ساختمان به گرم نگه داشتن غذا کمک می کند. یکی از خصوصیات مهم یک باغ عروسی وجود پارکینگ بزرگ می باشد. یکی از نگرانی های بسیاری از مهمانان نبود جای پارک می باشد. یکی از ویژگی های مهم دیگر باغ عروسی وجود نور پردازی مناسب و با کیفیت می باشد تا مهمانان در هنگام برگزاری جشن با دیدن چنین نور پردازی سر ذوق بیایند. استفاده از سیستم های صوتی قوی و مجهز از دیگر خصوصیات باغ های عروسی مناسب می باشد.

خصوصیات باغ عروسی خوب


باغ و تالار مناسبات عروسی ,مهمانان ,دارای ,استفاده ,خصوصیات ,پردازی ,عروسی باید ,باید دارای ,عروسی وجود منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز تخصصی و سوپر صنعتی انواع گیربکس و الکتروگیربکس رز تم novingas ????????IranPaladins | مرجع فارسی پالادینز امد نیوز Hasad نانوسافت webdesign دانلود نوحه